19 Ekim 2011 Çarşamba

selamlar herkese

öncelikle herkese merhaba. baştan anlaşalım. ben bir geri zekalıyım.. ama aynı zamanda "ben akıllıyım" diyen bir çok akılsız dan daha akıllıyım.bunu belirtme nedenim, kimse benden ölümsüzlüğün sırrını filan beklemesin. bu blogu açma nedenim Furkan topal adında arkadaşımın, (tam olarak arkadaş mıyız onuda bilmiyorum sormak lazım) içinden geldiğince içini döktüğü bir yer haline getirdiği bloguna özenmem. bi kaç fark var sadece. furkantopal.blogspot.com değilde, onurarslan.blogspot.com.
emin olun şu anda bunları yazarken hiç düşünmüyorum. içimden geldiğince yazıyorum. düzeltme yapmadan. dünya sikimde değil anlayacağınız. bence olması gerekende bu. Bu blogda KURAL YOK.
her şey serbest. küfür, seks içerikli yazılar ve benzeri her şey serbest. şimdi size ne hakkında bilgi vermem gerektiği hakkında hiç bi bilgim yok. her ne kadar başlangıç yazısı için kısa bi yazı olsada, öz olması dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder